Butikksjef hos ledende merkevare innen retail!

Clas Ohlson er et av de sterkeste varemerkene innenfor retail i Norden, og ble grunnlagt for 100 år siden av entreprenøren med samme navn. Selskapet brenner for å forenkle hverdagen i alle hjem ved å tilby smarte, enkle og praktiske løsninger til svært attraktive priser. Clas Ohlson vil gjøre sine kunders handleopplevelse så inspirerende og fleksibel som mulig, og med ders nye strategi 100 more years ønsker de å utvikle seg i takt med sine kunders behov. I dag er det 90 Clas Ohlson butikker i Norge, og butikkene har et bredt sortiment innenfor produktkategoriene: hjem, elektro, fritid, jernvare og multimedia. 

Clas Ohlson er en internasjonal retailkjede i sterk vekst. Vil du bli med på selskapets spennende fremtid?

Vi søker en motiverende, serviceorientert og kreativ butikksjef til Clas Ohlson Storbyen!

Som butikksjef i Clas Ohlson Storbyen vil du ha ansvaret for butikkens omsetning og resultater, og sikre at butikken leverer i henhold til planer og konsept som er satt. Du forstår viktigheten av å skape gode resultater gjennom å yte topp kundeservice og veilede dine medarbeidere til å nå sitt fulle potensial. Som butikksjef har du hovedansvar for å oppmuntre, utvikle, motivere og inspirere dine medarbeidere, og gi dem de beste muligheter til å gjøre kundenes hverdag enklere. Stillingen rapporterer til Regionsjef Oslo Øst. 

Clas Ohlson Storbyen er en veletablert butikk i Sarpsborg, og fikk Post i Butikk i 2018. Post i Butikk og et team av erfarne medarbeidere gir stor mulighet for vekst i årene som kommer. 

Erfaring og kvalifikasjoner:

  • God forståelse for butikkdrift, kundeservice og salg.
  • Minimum 3 års ledererfaring fra tilsvarende/relevant bransje.
  • Grunnleggende utdanning innen varehandel og/eller erfaring fra lignende stilling.
  • Grunnleggende økonomisk forståelse og gode IT-kunnskaper.
  • Varekunnskap om et eller flere av områdene i Clas Ohlson sitt sortiment er et pluss.

Personlige egenskaper:

  • Du er en lagspiller som brenner for salg og kundeservice.
  • Du har svært gode lederegenskaper, og er en inspirerende motivator og teambygger.
  • Gjennomføringsevnen din er svært god, du leverer i tide og med god kvalitet.
  • Du jobber systematisk, er god til å planlegge og gjør klare prioriteringer.
  • Du tar initiativ, får ting til å skje og tar ansvar for egne resultater.
  • Du ser muligheter innenfor rammene av et tydelig konsept.

Clas Ohlson tilbyr: 

  • En morsom, spennende og utviklende arbeidsplass.
  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.
  • Kurs og opplæring for å sette deg i stand til å gjøre en god jobb.
  • Egen mentor fra annen butikk. 
  • Gode utviklings- og karrieremuligheter hos en internasjonal kjede i vekst.
  • Konkurransedyktige betingelser og et trygt og godt arbeidsmiljø.

Har du spørsmål om stillingen eller ønsker du å søke?  

  • Eventuelle spørsmål kan rettes til Eline Snerlebakken (eline.snerlebakken@cappa.no) i rekrutteringsselskapet Cappa. 
  • Din interesse for stillingen vil bli behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver i den innledende fase. 
  • Du er velkommen til å registrere en kortfattet søknad og CV.
  • Søknadene blir vurdert fortløpende, vi ønsker derfor at din søknad blir registrert snarlig.

Om rekrutteringsselskapet Cappa:

  • Cappa er ledende innen rekruttering til handel-, servering- og servicevirksomheter, alt fra lederstillinger og fagspesialister til franchisetakere.
  • Som søker gjennom Cappa skal du oppleve profesjonell og fortrolig behandling, og at dine data ivaretas på en trygg og sikker måte.
  • Les mer på www.cappa.no og se flere ledige stillinger her.

Følg Cappa på LinkedIn og Facebook

 

 

Clas Ohlson

Arbeidssted:

Storbyen senter, Sarpsborg

Adresse:

Roald Amundsens gate 28
1723 Sarpsborg

Søknadsfrist:

Søknader behandles fortløpende

Lenker:

Kontaktpersoner

Eline N. Snerlebakken

Researcher

+4791375487

eline.snerlebakken@cappa.no

 

Fredrik M. Vegsgaard

Senior rådgiver / Partner

+4790020079

fredrik.vegsgaard@cappa.no