Er du nøyaktig og løsningsorientert? Bli en del av Oj! Design – et selskap i sterk vekst!

Oj! Design og Interiør ble etablert i 2016 og leverer komplette designløsninger til eksklusive fjellhytter, private boliger og næringsbygg. Selskapet har store ambisjoner, og opplever økende etterspørsel. Oj! Design leverer møbler og interiør fra de mest eksklusive leverandørene, i tillegg har de eget møbelsnekkeri hvor de produserer kundetilpassede løsninger.

Oj! Design og Oj! Møbelsnekkeri består i dag av 25 ansatte. De har hovedkontor og lager i Elverum, samt kontor og showroom i Oslo sentrum.

Oj! Design og interiør leverer komplette designløsninger til eksklusive fjellhytter, private boliger og næringsbygg. De har på kort tid tatt en betydelig posisjon i sitt marked, og som følge av deres vekst ser vi nå etter en økonomi- og innkjøpsmedarbeider til selskapet. 

I rollen som økonomi- og innkjøpsmedarbeider blir du en viktig bidragsyter til optimalisering av selskapet sin vareflyt og -kontroll. Du får ansvar for å følge vareflyten, fra bestilling og registrering av innkjøpsordre til vareregistrering og matching mot inngående faktura. Du vil også bistå med fakturering, og ha overordnet kontroll på prosjektlagerkonti. Erfaring fra lignende arbeidsoppgaver er ikke et krav, det viktigste er engasjement og ønske om å bidra!

Vi søker deg som er nøyaktig, strukturert og løsningsorientert. Du er ikke redd for å tenke nytt, og trives med å komme med idéer og innspill til forbedringer. Du er en teamspiller som verdsetter og bidrar til et godt arbeidsmiljø. Videre har du:

  • Minimum 1-2 års erfaring fra økonomi/regnskapsarbeid
  • Bachelor i økonomi eller tilsvarende (erfaring kan kompensere for manglende utdanning)
  • Gode Excel-kunnskaper
Vi ønsker at du har erfaring med bruk av regnskapssystemer, gjerne Visma.

Hvorfor velge Oj! Design? Hos Oj! Design får du 25 engasjerte og kompetente kolleger som på hver sin måte bidrar til å gi kundene unike designløsninger. Du blir en del av et arbeidsmiljø med korte beslutningsveier og et godt sosialt samhold.

Dine arbeidsoppgaver vil være:
  • Følge opp inngående faktura og avstemme utgående faktura mot lagerverdi
  • Overordnet kontroll på vare/prosjektlagerkonti
  • Oppfølging av leverandørreskontro 
  • Bistå med innkjøp (inkl. vareregistrering)
  • Deltagelse i månedsavslutning og -rapportering
  • Bistå med andre administrative oppgaver etter behov

Du får opplæring av innkjøpsansvarlig og økonomisjef, men også muligheten til å være med og utvikle egen arbeidshverdag. Oj! Design har i dag hovedkontor og lager i Elverum, samt kontor og showroom i Oslo. Arbeidssted for denne stillingen er Elverum.

Ønsker du mer informasjon? Ta kontakt med senior rådgiver Eline Snerlebakken i rekrutteringsselskapet Cappa.

Slik søker du:

  • Du er velkommen til å registrere din CV og søknad direkte i vårt søknadssystem. Søknader blir vurdert fortløpende, så send din søknad snarest mulig.
  • Dersom du har søkt jobb gjennom Cappa tidligere, er det fint om du oppdaterer kandidatprofilen din. 
  • Trenger du tips til hvordan du skal skrive søknad eller CV, eller hva du bør forberede til jobbintervjuet? På www.cappa.no er det mange tips til deg som kandidat.
Om rekrutteringsselskapet Cappa:
  • Cappa er ledende innen rekruttering til handels- og tjenestevirksomheter, alt fra lederstillinger og fagspesialister til franchisetakere.
  • Som kandidat gjennom Cappa skal du oppleve profesjonell og fortrolig behandling, og at dine personopplysninger ivaretas på en trygg og sikker måte.
  • Les mer på www.cappa.no og se flere ledige stillinger på www.cappa.no/stillinger.

Følg Cappa på LinkedIn og Facebook!

 

Oj Design og Interiørveiledning

Arbeidssted:

Elverum

Adresse:

Meierigata 14
2406 ELVERUM

Søknadsfrist:

Søknader behandles fortløpende

Lenker:

Kontaktpersoner

Eline N. Snerlebakken

Senior rådgiver

+4791375487

eline.snerlebakken@cappa.no

 

Guro Karlstad

Rådgiver

+4798862051

guro.karlstad@cappa.no