Vil du være med å utvikle butikkdrift og vareflyt i Plantasjens butikker i Norden?
Plantasjen er den ledende aktøren for planter i Norden. De har over 130 butikker i ulike format i Norge, Sverige og Finland. Hos Plantasjen finner du et unikt utvalg av planter og løsninger for plantenes voksende liv.
Plantasjen har ambisiøse planer for de neste årene. Kjeden har som visjon å være Nordens herligste veksthus!
Hos Plantasjen skal kundene få en optimal handleopplevelse. Det settes høye krav til kjedens butikker og de ansatte som jobber der. Ved Plantasjens servicekontor jobber en rekke mennesker for å legge til rette for at det skal være godt å være kunde, men også et godt sted å være ansatt. For å ytterlige forbedre, forenkle og standardisere driften, ser vi nå etter deg som har solid erfaring innen retail til rollen som Store Support Advisor.
I rollen vil du blant annet ha ansvar for å sikre og utvikle gode rutiner rundt varemottak, logistikk og lagerhold i de norske, svenske og finske butikkene.
Arbeidsoppgaver:
- Identifisere forbedringsområder i butikk og på servicekontor, ta initiativ til aktiviteter som vil forenkle og effektivisere butikkdriften og skape økt kundeverdi.
- Optimalisere vareflyten, fra varene ankommer butikk til de forlater butikk med kunden.
- Drive kompetanseutvikling, delta i opplæringsprosesser i butikk og på servicekontor. Støtte driftsapparatet i opplæring og oppfølging av rutiner og prosesser.
- Bidra i videreutvikling av digitale arbeids – og rapporteringssverktøy.
- Gi butikkene støtte og svar på spørsmål rundt butikkdriften.
- Lede forbedrings- og utviklingsprosjekter innenfor ansvarsområdet.
- har erfaring fra retail eller annen kjededrift samt operativ erfaring fra drift og/eller logistikk
- har relevant høyere utdannelse innen varehandel, logistikk, økonomi e.l.
- har svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk eller svensk, i tillegg til gode engelsk-kunnskaper
- har god digital kompetanse og er nysgjerrig på nye løsninger og teknologi
Personlige egenskaper:
- Du bygger og vedlikeholder gode relasjoner med din positive innstilling og gode kommunikasjonsevner. Du er flink til å motivere, pedagogisk og støttende.
- Du liker å utfordre etablerte sannheter og er en god problemløser.
- Du er trygg i deg selv og god til å formidle nye løsninger.
- Du har utpreget kommersiell og analytisk legning, og trives med å skape resultater gjennom og sammen med andre.
Plantasjen tilbyr:
- utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i Nordens største hagesenterkjede
- konkurransedyktige betingelser, fri telefon, kurs og kompetanseutvikling
- muligheter for hjemmekontor inntil et par dager i uken
- personalgoder knyttet til både trening og rabatter
Velkommen som søker!
Livet blir bedre med planter og Plantasjen blir bedre med deg!
Ønsker du å søke?
- Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte Ine Maria Gunnersen eller Frode Finsrud i rekrutteringsselskapet Cappa.
- Du kan registrere din CV og søknad direkte i vårt søknadssystem. Søknader blir vurdert fortløpende, så send din søknad snarest mulig.
- Dersom du har søkt jobb gjennom Cappa tidligere, er det fint om du oppdaterer kandidatprofilen din.
- Trenger du tips til hvordan du skal skrive søknad eller CV, eller hva du bør forberede til jobbintervjuet? På www.cappa.no er det mange tips til deg som kandidat.
Om rekrutteringsselskapet Cappa:
- Cappa er ledende innen rekruttering til handels- og tjenestevirksomheter, alt fra lederstillinger og fagspesialister til franchisetakere.
- Som kandidat gjennom Cappa skal du oppleve profesjonell og fortrolig behandling, og at dine data ivaretas på en trygg og sikker måte.
- Les mer på www.cappa.no og se flere ledige stillinger på www.cappa.no/stillinger.
Om stillingen
- Tittel
- Store Support Advisor
- Arbeidsgiver:
- Plantasjen
2040 Skjetten
Trondheimsveien 40 - På nett
-
https://www.plantasjen.no/
Facebook
- Søknadsfrist
- Vi behandler søknader fortløpende
- Arbeidssted
- Skjetten
Søk på stillingen
Søk herKontaktpersoner

